Humán erőforrás
A Mehr Pars Kft. szervezetileg két szintre oszlik, az alábbiak szerint:
Funkcionális rész: A vállalat működésével kapcsolatos teendők ellátása, működése folyamatos (egyes területek időnként átszerveződnek az optimális működés érdekében).
Projekt: A projekt kezdete előtt a projekt igényeinek és korlátainak megfelelően szerveződik (minőségileg és mennyiségileg is).
A funkcionális részleg biztosítja az aktuális projektekhez kapcsolódó forrásokat. Ezen felosztás alapján külön feladatkörrel és jogkörrel rendelkeznek a vállalat működéséért és a projektekért felelős vezetők.
Működési igazgató:
- Felvétel
- Ébresztő
- Oktatás
- Hosszú távú kiértékelés
- Teendők listája
- Üzletpolitika
- Teljesítményértékelés
Projektmenedzser
- Munkaterv
- Szükség vagy elutasítás
- Rövid távú értékelés
- Rövid távú személyi problémák
- Projektmenedzsment
- Teljesítményértékelés
A vállalati kulcspozíciókban levők és a projekt-menedzsment team (PMT) tagjai: Vállalati alapok / projekt szervezés és projektmenedzsment / a projektmenedzsment politika részeként szükség van egy tanítványsági tervre (beleértve az elvárt szintet és a megfelelő időtartamot).
Minden munkakörhöz külön munkaköri leírást (munkakör leírása, minimum képzettségi szint, munkaköri feladatok, kötelezettségek, közvetlen vagy közvetett jelentés, értékelés, stb.) kell megfogalmazni.
Megtalálni és alkalmazni a „megfelelő embert a megfelelő feladatra”.
Teljesítményértékelés és távlati becslés. (A PMT tagjai számára, a projekt megtervezése után, a tag saját erőforrásai felett rendelkezik)